Starta upp i skell

Igår kväll åkte jag till Ica Maxi och köpte basgrejjer så jag har så jag klarar mig, tok raid.
Idag klev jag upp tidigt och började jobba tvättstuga och planen är väl att jag ska dra på gymmet medans tvättmaskinen jobbar.
Ska skaita till Ida efter lunch och dricka kaffe och även få en broschyr om nån kille som klär om möbler här i stan.
Hon hade hittat den på vårmässan som var i skell ihelgen.
Grymt söt som tänker på mig!

Jag har ONT i min hals.
Tror det är mitt zigenaråkande som har lagt väg för detta..
Gurglar med jodd och hoppas på det bästa.

I eftermiddag ska jag dra förbi mamma och äta middag.
Köpte ju glasburkarna som hon samlar på i umeå så dom ska med och få massa kompisar.



Jag har själv 2 gröna men är rätt sugen på dom bruna.
Snyggt att blanda!
Men dom här ska mamma ha, störst går först som man säger.


När jag var i umeå hittade jag jätte mkt fint på secondhand
Faktiskt mkt kläder och inte massa rat som nästan är överfyllt i lägenheten, behöver ett hus snart.




Detta är faktiskt en desigt blus från tidigt 60 tal skulle jag nog gissa.
Så glad att den fick bli min!




Denna var helt ny med prislappen kvar.
Kommer bli perfekt i sommarsolen med nå korta shorts till.

Sen hittade jag lite mer såklart men det hänger i garderoben och orkade inte visa upp sig.



Nu ska jag dricka massa Te med honung och gurgla vidare till tvättstugan.



Puss och Kram


One Love


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0