Sleepin beauty

Blev en riktigt återhämtar mys dag igår.
Har känt mig små risig och väldigt i behov av en mastodont sovning.
Mitt fejs har sett ut som en 14 årings och pjaaa, inte standarski dvs.
Började med att dricka 3 liter vatten och soffhäng med Ebbot några timmar
Hade laddat upp med glass och godis och började kolla på nakna pistolen men snabbt somnade jag.
Vaknade imorse med skorven liggandes tätt intill mig snusandes.
Det roliga med dessa timmar är att jag är totalt återställd.
Vatten och bästsovning med Ebba var det enda som behövdes.
Idag är en rolig dag!
Ska slänga i mig lite mat och sen ska vi ta räserbilen och hälsa på Josefin.
Ser fram emot det var alldeles för längesen.
Senare ska jag dra och koka kaffe åt Dennis.
Få höra alla smaskiga detaljer om hur bra Haddaway var ;)
Pz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0