Om en vecka

Ska jag till Umeå igen och fortsätta lasra min arm.
Tiden efter första lasern var en tid för sig.

När man lasrar så "slår" man sönder pigmenten i tatueringen och kroppen stöter ut färgen.
Det som sker i praktiken (ialf på mig) är att jag luktar konstigt och efter ca 4 dagar efter ingreppet har jag frossa och feber och vaknar ofta helt sjöblöt och känner mig mer disorienterad än vanligt.
Ja, jag feberyrar.
Tatueringen bleknar och det kliar så jävla mycket att det nästan kan beskrivas som tortyr.
Väldigt viktigt att inte klia heller för då kan det bli ärr och det hoppar jag såklart.
Jag kör klapp tekniken och bankar lite på armen så hjälper det lite och jag har igentligen inte kliat.

Samma vecka spelar MASSHYSTERI på krogen krogen.
Jag vill dit och tar jag mig dit så ska jag leka med Ehrub Gas vilket inte var igår, Kul!


Nåväl, jag ser framemot att lukta äckligt en månad till efter nästa måndag.


One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0