Nu är jag i Umeå !

Klev upp i ottan och åkte till umeå.
Blev avsläppt på tomtebo dit jag skulle och jag var väl hyffsat säker på adressen.
En liten parantes är då att jag glömde mobilen i skellefteå så jag var rätt ensam i situationen när bilen lämnade mig.
Såklart var jag på fel adress med en tung väska och en genelec högtalare.
Hittade en människa som var så snäll och lånade ut sin mobil och jag ringde 118118.
Landers nummer fanns inte på 118118, perfekt!
Ringde Judas och han tyckte det var skönt att ligga i sängen så det var bara att trava vidare och söka.
Fick då enbart gå på bildminne och efter cirkus 40 minuter kom jag fram till vad jag i stunden såg som himmelen.

Nu dricker jag kaffe med Viktor och Leon



Umeå!


Mamma skickar just nu min mobil med bussen så situationen är snart lagad.




Över och Ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0