Laserkvinnan

Imorgon är det dags igen.
Laserkvinnan ska lasra min arm och jag får lukta konstigt i en månad.
Rätt kul det här med laser ändå.
Förra sessionen var för ca 5 veckor sen och det håller fortfarande på att hända grejjer på armen.
Själva utstötningen tar tydligen 8 veckor och det tycker jag är facinerande.
Jag kommer att behöva köra 2 varv till har vi beräknat.
Alltså imorgon har vi kört hela tatueringen 1 gång under 2 tillfället så det blir 2 sånna sessions till.
Har ju inte alls mått bra av att ha åbäket på armen under flera års tid men nu helt plötsligt känns det inte lika jobbigt.
Kanske för att den är påväg bort och jag ser ljuset kanske.
Elr så är jag inte lika brydd.

Umeå imorgon alltså!


One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0