Johanna och Benpressen

Igår drog jag ju och gymmade vilket var lite av ett wildcard iom hostan.
Gick ju bra det och jag kände mig piggare bitvis.
Gick dit idag också och körde lite mer än igår och jag är tillbaka på banan.

Jag och benpress maskinen har tagit upp kontaktet igen.
Har kört nästan bara benböj och utfall med stång sista tiden och helt glömt bort pressen.
Den är faktiskt snäppet effektivare.
Jag kan lägga på mer vikt och jag behöver inte tänka på balansen elr tekniken så mycket, vilket gör att jag kan pressa mera.

True match helt enkelt.


Nu ska jag laga nå mat och lägga upp en plan för veckan som kommer.
Måste fixa massa lösa trådar innan det blir för mycket sommar och jag blir lat.


Över och Ut








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0