Jes

Ok!
Det gick inte att boka om tiden hos laerkvinnan för hon hade nämligen åkt på flunsan.
Och vad jag kan se nu så har jag inte fått in lönen idag.
Antingen kommer det under dagen elr så kommer det imorgon, har 2 utbetalningsdatum.
Så en ev plan är att jag stannar en dag till och går på en Khoma spelning ikväll.
Skulle vara nån homo spelnings grej på krogen krogen, elr som Jonas sa, det skulle vara nån anti homo spelning.
Igår somnade jag i soffan runt 21.30
Helt utslagen, och det beror faktiskt på all bilkörning och solen.
Skönt var det ialf men jag vaknade runt 4 på morgonen och tyckte att det var dags att stiga upp.
Låg en sväng till och körde en 12 timmars.. Bra!
Ebba är en sötröfh som vanligt och jag överväger som vanligt att plocka hem henne igen.
Nåväl, vi kör på såhär ett tag till.
Det är nåt fel på skriveri funktionen nu när jag lägger upp på bloggen, så det är inte med mening det blir en klump.
Ska starta upp nu
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0