Jag har en plan!

Jag har en plan!

Och det är att cykla till Borlänge v25 start den 21 Juni.

Det ska jag göra för jag tycker det är en grymt rolig grej och kommer vara säkert alldeles otroligt fetjobbigt men jag ser nåt otroligt humoristiskt i detta och vill då görAt.

Orsaken varför jag vill cykla till just Borlänge då är att veckan efter är det Peace and Love festivalen!
Så jag då tänkte jag att jag kan ge mig själv en vecka att bränna av 70 mil.
Funkar det?!!

Saker som måste införskaffas:

Cykel
Sidoväskor för packning
Kök
Lätt mat
Kanske en vän att ha med på vägen


Ja, där nånting borde väl ta mig till Borlänge






Skaruuuuu med ?





One Love





Kommentarer
Postat av: Hella

Nä det är min fars lilla skrutt bil!

2010-05-18 @ 21:55:30
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0