Have you heard???

Hej kära dagbok! Idag tog jag en sovmorgon, sovit jätte bra men känner att det blir en glidar dag idag. Varit grymt aktiv med allt och ingenting senaste dagarna så jag tar en dag ledigt. Var över till Linda igår kväll och kikade bla på kristallkronan och det var inte den typ som jag letat efter. Jag tror mamma kan finna den intressant dock. Blev bjuden på grill ikväll av familjen on the leafstreet. Älskar grillat och det ska bli kul att träffa Idas karl. Hoppas det blir mer Rockband ikväll, blir helt inne när jag börjar. Den version Jon hade fanns det TOOL låtar, at the drive in .. jaaa, massa BRA låtar. All respekt till rockenråll klassikerna meeen en Tool låt är svår att sätta. Blir så mycket roligare då!! Sen ikväll ska jag även hinna med att hjälpa Linda att få hem hennes föräldrars bil från flygplatsen. Ja, det blir en lugn fredag med tendens att bli hur underbar som helst oavsett aktivitet. Tycker nånstans att man kommit till en bra punkt om man finner saker som är relativt inaktiva småkul, men därmed inte sagt att man hugger tillfälle för att hitta på massa annat om det tillfället ges, tror jag funnit nåt bra där. Kanske ska skriva en bok? AufW.

Kommentarer
Postat av: Ida

Lugn fredag??!! Hohohohahaha! :)

2010-05-09 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0