Dags att chaipa!

Senaste tiden känner jag att jag har haft enormt mkt orutin vad allt som tråkigt och halft nödvändigt innebär.
Dags att chaipa tillbaka.
Efter festen hos tjärnströmen och en tripp till norr direkt efter tog massa must och jag halkar efter.

Igår gjorde jag bort massa tvätt och fixade till sommarfrippan, men mer än så blev det inte.
Jag MÅSTE ringa samtal och prata med folk.
Bla ringa tandläkare och hitta min läromästare inom möbel trolleri!
Funderar på teaterkittet igen också, jag dras till scenografin.


Gick och la mig i barn-tid igår, men jag vaknade inte av väckaren som ringde kl 7 i mitt öra..


Shaip the fuck up!






Pz.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0