VirrvarvVirrriVarv!

Hänt massa saker idag.
Mitt kök har blivit fixat, min hyresvärd och elektriker kom och styrde upp kopplings eländet.
Nu kan jag laga mat som vanligt folk.

Ringde en taborttatueringslaser i umeå och jag har tid på fredag!
Herregud säger jag bara.
Kan nog inte förklara hur coolt och galet overkligt det känns.

Kände mig sjuk imorse, bättre nu och jag ska nog ta mig på gymmet ikväll och köra lite afro.



Det känns som att efter alla motgångar och små trassel så får man faktiskt tillbaka om man härdar ut.

Stickningen går sakta men säkert framåt
Längtar tills jag får sätta ihop alla längder och överkastet är ett faktum





Pz.




Kommentarer
Postat av: Hella

Heja på stickningen! Det är roligt att sätta ihop allt sånt sen! :D

2010-03-22 @ 22:19:41
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0