Victory is mine!

När ag flyttade in i denna lägenhet fick jag info av min hyresvärd att han inte ville att jag skulle borra nånting i väggen i köket eftersom det lämnar massa fula hål och det är massa jobb att återställa.
Men jag har spånat på lite ideer och la fram 3 förslag.

1. Jag borrar upp mina avlånga vita fina tjusiga hyllor som kommer att naila hela designen av köket, och dom får vara kvar när jag flyttar
   (Ska köpa träplankor på claes ohlsson och spraya blank vit)

2. Jag borrar upp upp hyllorna och när jag väl ska flytta spacklar jag och målar innan jag ger nästa hyresgäst nöjet att ta över.

3. Han får alternativet att säga Nej till en väldigt drivande Johanna.

Jag ringde nyss och han skrattade efter mitt upplägg och sa att han älskar folk som slår ett slag för sin sak
Så jag har fått grönt att gört, jag får tom låna hans slagborr och ev han om han finns tillgänglig när det väl sker.

Hipp Hipp!!







Kommentarer
Postat av: Jessie James

Hurraaaay till dig :D

thihi!

linnet finns/fanns å inhandla på h&m för typ 98kr :P

as nice!

2010-03-25 @ 14:24:05
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0