Uppdatering!

Åkte ju till Umeå i fredags och träffade laserkvinnan.
Vi test lasrade armen en bit bara och ska se hur det ter sig om en vecka.
Hon tyckte då att det inte skulle vara några probbs men vi ville båda vara säkra.

Laserkvinnan gillade mig och tog inte betalt för denna session, så jag passade på att lasra lite ytliga blodkärl som alltid funnits under min näsa.
Aj i aj vad det gjorde ont!
Men det gick fort å nu slipper jag vara rosa runt näsan.
Har alltid undrat varför jag haft så, och det beror tydligen på att jag har tunn hud.
Fick en fint pris på även det, halva priset.
Jag gillar detta ställe och har redan planerat andra småsaker som jag ska göra.


Helgen för övrigt har varit rååå najs.
Hängde med Grönan på fredagen, käkade middag och mös på med lite stripes.
Sen trava vi över till Alex och joinade deras föris inför OPEN.
Vi avböjde dock festivalen och satte oss på Bishops och mötte upp Jonaz.
Fin kväll!

Väldigt chill helg med massa häng, precis som jag vill ha det.


Nu är det måndag och jag har skalat av min bil från all is och ska bege mig nångång idag.



Hej då Umeå.





Pz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0