Padooom

Igår drog jag på core och afro, coren gick jätte tungt och afron klarade jag bara 30 minuter.
Normalt har jag inga problem med detta så nu vet jag svart på vitt att jag är inte frisk, virus here we go again!
Ringde hit Linda efter så spelade vi wii och smaskade chirr.
Känns som evigheter som vi hängde men det var säkert bara en vecka sen :)

Inatt klev jag upp runt halv tre i tron om att kl var 8.
Snopet när jag stog i köket och hällde upp mjölken i glaset och ser på köksklockan att det är mitt i natta, jag sprang till sängen.
Nu är jag uppe igen och jag är inte tok sjuk idag heller, men det är nåt som lurar i lillkroppen.
Är för snål för att gå och köpa kanjang nu eftersom jag ska punga ut massa cash på fredag på laser sessionen.

Jag är SÅ nervös över det mötet.
Birgitta som hon heter som äger detta ställe ska ta en prov på mig och se om min kropp klarar av stålspetslaser.
Är det OK så kör vi på plats...
Ni som vet hur mkt jag lidigt av min högerarm förstår nog att jag kommer vara en jävligt lycklig Johanna Anderbygd på fredag!
Tror jag kommer pussa alla jag känner efter det där besöket om allt går bra.
Annars blir det bara en kram.

Snackade med en gammal högstadie och även gymnasie kompis igår. Anders!
Vi har nog inte snackat sen 2an gymnasiet eftersom jag fick gå 3an på annat håll. (Allergiskit)
Galet hur många jag tappade kontakten med efter gymnasietiden, flyttade ut i skogen och gick FHS och sen blev det nya äventyr i Umeå.
Näväl, jag ska slita med mig Ida och Albin och så ska vi dra till Anders nyköpta hemmane och dricka kaffe och klappa kossorna.
Anders har lovat att jag ska få kika in i hans farmoras hus som står obebott med massa gamla möbler och saker och om jag gillar nåt så kan jag få ta om det så passar.
Han sa även igår att han å PeterD hade varit lite oroliga för mig när dom inte hört från mig på så länge :) Söta.

Jaaaa, jag trivs nog mer och mer här nu när jag träffar massa fina människor jag helt glömt att jag saknat och kanske inte förstått själv att jag är saknad. Känns som jag håller på att sticka ihop 2 olika livmed samtidigt samma, bygga ihop, spännande!

Jag längtar tills på fredag.
Inte bara för laserfromhell, utan även för att jag får träffa finisar som jag bara haft kontakt med på luren elr data.
Får se vart jag hamnar.









Pz.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0