Målar dag!

Internet finns härmed i min lägenhet och jag lyfter på hatten till Skellefteå Portalen.

Fick grönt ljus av min hyresvärd att måla vardagsrummet idag så jag gick på Cityfärg affären och plockade ut det jag ville ha och skickade faktura till min hyresvärd, smidigt.
Jag valde färgen antik vit, och det verkar bli fint som snus, möblerna kommer fram mer nu.
Har målat i 5 timmar idag och är långt ifrån klar, furuväggen är svårjobbad men jag sätter den nog innan helgen troligtvis.

Imorgon är åter en fixardag, men med mkt mer små missions, ba köra.

Känner mig helt slut nu i kroppen och ska varva ned med serier och skedning med Ebbot.


One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0