Lång vecka

Denna vecka har varit intensiv, mkt flytt och mkt målning.
Imorse sov jag ut för första gången på väldigt länge, och det behövde jag verkligen.
Känner mig trött idag och nu tar jag helg.

Projekt Målning blev klar igår runt 00.30 tiden, fan va fint det blev!
Möblemanget och alla färger kommer fram, och nu ska teak hyllorna äntligen få komma upp.

Ihelgen är det hårdrocksfestival i umeå och bara för eventet är jag sugen att åka.
Men jag tyckte dock inte att det var nåt band som kändes tok värt att se.
Kanske åker en sväng imorgon elr så åker jag inte.

Jag och Ebba ska gå på stan på ett tag, ska bla gå till Ebbas affär där hon ska få plocka sitt lördagsgodis.
Sen ska vi nog skaka liv i Linda och kolla lite loppis.

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0