jahap.

Vill inte ens stiga upp idag.
Kryper ur sängen ut till mitt kylskåp och häller upp en smoothie till frukost, tillbaka till sängen igen.
Ebba vill inte heller stiga upp.
Igår kväll ville jag bli ett med E4an men gick och tränade skiten ur mig istället.
Fan va jag är känsligt för vårkänningarna, känner hur hopplös jag blir i hela mig.
Brottas med massa skit som blir ännu större nu när våren knackar på, elr en falsk vår tror jag för det känns mer som ett tidigt april väder.
Ja, jag orkar inte så mkt just nu.
Igentligen ingenting mer än att gå på autoP på gymmet.

Jag vill säga upp mig!




Kommentarer
Postat av: Hella

Men åh jag är inte alls bra på att sticka ju! Känner du ingen annan som kan?

2010-03-09 @ 16:10:50
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0