Det märks

Att jag var igång igår.
Men jag måste säga att det var nog ändå bra för mig att ha en sån dag.
Det bästa igår var passen jag gick på, Core+Afrodance.
Har varit på massa afro och core pass innan men nu har det kommit nya program och dom är sååå bra!
Core passen är i hitler style mot bålen, känns som att man köttat med kniven när man kört dom där 40 minuterna. 
Afron får man pepp och blir glad av, visst det är små jobbigt men man känner det inte.

Nuförtiden tränar jag ju mest varje arbetsdag men jag har steppat upp ett snäpp nu när jag börjat lägga in coren innan elr efter. Like it!
Satt och funderade igår om man kan träna föör mkt?!
Jag skulle gå under om jag inte skulle gå på alla pass jag vill.
Har börjat om med gröt på morgonen och dricker mer smoothies så kroppen orkar med.

Ikväll ska M hjälpa mig att komma igång med handarbetet.
Jag ska ge mig på ett överkast, får se hur det går.

Har massa andra grejjer som jag vill komma igång med, har dock märkt att jag behöver viss tid innan jag är helt med på att starta upp..

Allt tar sin tid.

Peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0