Besök på Vitbergsvägen!

Idag får jag ett efterlängtat besök av Studentfjanten, sötröven, Evo, Lillevert!

Ja min lillasyster, Evelina!
Hon har Påsklov nu och ska lämna Luleå för lite Skell men hon sa att hon skulle sitta uppkopplad och se föresläsningar genom datorn.
Riktigt ledig blir man väl aldrig när man studerar.


Jag och Ida bestämde att vi skulle träna nu på morgonen eftersom det passar henne bäst då, men jag insåg igår runt tolvslaget att detta inte var genomförbart.
Klev upp tidigt idag dock, men jag startar upp lugnt idag, blir tukt ikväll istället!
Linda kanske är pepp å haka med.
En dag och kvälls träningskamrat har jag nu en av varje  :)
Kan för vissa anses som lyx.
Och jag är en av dom.


Nåväl, ska äta massa avocado nu och starta upp.
Evo kommer ju snart!


Denna bilden är tagen av norra västerbotten (Skeås lokaltidning)
Evelinas fötter var intressanta efter australien.
Och sen ville dom höra lite om hennes BPresa förstås.








One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0