Torsdag, Tors dag?!

Idag är det sol ute och jag vaknade av min väckare.
Ingen hyresvärd eller annat löst folk i lägenheten heller.
Klev upp lite tidigare idag då jag har möte med Olov runt 11.

Kände igår att jag ska göra denna dag liknande som igår, glidardag fast jag fixat och styrt små men dock viktiga detaljer i vardagen.
Gillar sånna dagar, lägga tid på det lilla.
Ha tålamod och finner harmoni i den bubblan, då är det bra flow.
Låter nog som ren lyx i mångas öron och jag måste medge att så är det.
Fast i mitt fall är det nödvändigt och lyxigt på samma gång.

Idag ska jag färga mitt skathår svart och ta hand om mina fötter.
Fortsätta med överkastet som går under arbetsnamnet "Make it bigger and it will be the biggest"
Ska ta och fundera på vad jag ska göra nästa helg, det är ju midsommar då sägs det.

Mamma och Kenneth är i Turkiet nu och leker turkar i solen, säkert på stranden med en pinacolada i ena handen.
All inclusive.
Jag är inte alls avundsjuk.

Nu ska jag ta en kaffe och skaita till olovs kontor.




One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0