Thats the way she goes

Haft en jobbig vecka denna vecka, men på ett bra sätt om jag sätter den sidan till.
Min kropp och själ har jobbat för fullt och det är väl kanske inte kul alla gånger.
Men jag tror och vet, att det är där allt föds till det bättre.
Vissa saker är svåra att beskriva om vad man går igenom och vissa saker ska heller inte delas till vem som helst.
Tror denna jobbiga vecka varit påväg ut ur min kropp den senaste tiden och nu är jag glad att det kom.
Har känt mig vilse och orolig och nu förstår jag varför.
Jag är fortfarande kvar i eventet men på ett bättre sätt, jag har fått tillbaka min fokus och jag känner mig 32 kg lättare.
Mina fötter har fått skavsårsplåster.

Angående mitt halsont så är jag rädd att det är virusskit.
Ska gurgla joddet ihelgen så allt dör och helvetet försvinner.

Min laserarm är lite tjurig, spricker upp på ett ställe så det små blöder och varar.
Speciellt på natten.
Beror förmodligen på mitt gigantiska gäddhäng.
Sov med en tröja inatt så jag skulle slippa byta sängkläder varje morgon men det var en mindre begåvad handling.
Den tunna bomullströjan fastnade i såret och jag fick lirka på morgonen.
Ska gå på apoteket idag och köpa nå kompress elr liknande som andas och inte blir ihop med mitt sår.

Har inga planer ihelgen mer än att jag ska en sväng på bibblan och jag hoppas hjärtligt att jag får åka lite bräda.

Thats the way she goes!







One Love

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0