Tack Hyresvärden

Har aldrig fått nyckeln till mitt förråd.
Så det har fått stått olåst sen jag flyttade in.
I början ställde jag bara in saker som inte hade så mycket värde men det har blivit med tiden att jag ställt in saker som jag är rädd om på grund av att jag inte haft plats i lägenheten.
Sen så har jag även min andra frys i förrådet, där jag i princip har all min mat.
Vid lunchtid idag trippade jag till förrådet för att hämta mat som skulle lagas..
Det var låst!
Ringde min hyresvärd och frågade om det var hans verk.
Så var det jo, och han lät lika förvånad som han alltid gör när jag under 4 månaders tid sagt att jag velat ha nyckel till mitt förråd så jag kan låsa.
-Va! har du inte nyckel till förrådet? Jag tänkte bara att jag skulle vara snäll och låsa!

Jag kokar.

Sen så hade han så fullt upp så han kunde inte komma först imorgon.



Johanna sur.




Pz.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0