Status

Efter ca 2,5 veckors frånvaro från mitt hem har jag haft grymt kul, känt mig glad och trivts bland folket.
Har den senaste tiden känt mig mindre utbrändish och sugen på livet.
Det har varit jätte nyttigt för mig att göra detta stickprov men shit vad jag känner eftersviter.
Vet dock inte om det beror på följande:

*Laserbesöket (grymt sliten och matt) ps. en liten bit av tatueringen är på gränsen till inflamerad.
*Fått tillbaka ont i halsen kittet
*Min mage har smått gått sönder, tror det är en av mina 3 årliga magkattarrer
*Gjort massa saker som jag inte trodde jag skulle klara av alls på länge
*Känner mig stressad

Nu ska jag vara hemma och recappa allt och ta hand om lillkroppen.
Nåväl.









Xavier Rudd – Messages






.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0