Skvaller från vardagen

Denna vecka är varje dag fylld med träningspass på gymmet eftersom jag insett att jag har helt och hållet tappat fokuset på aktiveringen av kroppen.
Skärpning med andra ord.

Ikväll ska jag åka till umeå och hämta hem Ebba en sväng.
Det har varit nyttigt för mig att bara vara med mig själv och inte behöva tänka på nåt annat.
Men lets face it, jag kan inte vara utan Ebba.
Tar såklart bussen då jag åter igen har fått bli ungdom enligt den sista busschauffören jag åkte med och då blir det genast billigare att åka buss än bil.
Sen så är det ju förbaskat skönt att slippa köra.
Toyyan är för övrigt obesiktad tills på fredag så hon får hursomhelst vila denna gång.

En annan rolig grej som hände idag var att jag fick min fortkörnings bot från finland som jag lyckades kamma hem i vintras.
180 E !
Jag tackar och bockar, kommer som en given och bra utgift såhär i sommar tider.


Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och en bit mat, sen bär det av till umeå city.




Puss och Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0