Lördagen

Sov som ett berg inatt och kände mig som en sten när jag vaknade.
Ligger fortfarande i sängen och myser med hellsongs och snus etc.
Det är lördag idag!
Ser ut som att det är sol ute och då blir det ju genast roligare att dra ut en sväng.
Tänkte att jag skulle smita på bäst-loppisen som ligger just utanför fröken Linda så då har jag kafferep efteråt.
Men innan jag spinner iväg så ska jag prova på en bikiniwax som jag köpte iveckan.
Weet tror jag den hette, har funnits länge på marknaden länge men när jag waxat så har jag valt salong istället.
Finns inga resurser till det nu så då finner man en annan väg.
Har inte trott att Weet varit nåt att hänga i julgranen, nu får jag det svart på vitt.
Har dock redan spånat på alternativa tekniker för att få mer effektiv verkan.
Om resultatet är Bra elr anus kommer jag att meddela som en stucken gris eller som en nöjd hårlös tös.
Dusch på det och sen avfärd.

Halsen känns bättre (tvi tvi tvi) så har jag musten blir det en cruis med brädan.
Har kollat ut en sträcka som jag tror blir perfekt för massa konditions aktivitet, maassa kick och förhoppningsvis tvärtomeffekt åt andra hållet.

Helgens band och dagens låt finner du här

D. Mustaine – Symphony Of Destruction





One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0