LångbrädeÅk

Vaknade runt 06.30 med tuppen efter att ha sovit som en prinsessa.
Gjorde en väldigt gradvis uppstigning som slutade ute i solen med en kopp te.
Nu kom jag nyss hem från en saitsing som gjordes på brädan, herregudars vad jag inte kan skellefteås ytor.
Hade faktiskt ingen aning vart jag var alls men det spelade som ingen roll, huvudsaken var att jag memorerade vägen annars tappar jag väldigt lätt bort mig själv, även i skellefteå.
En annan sak jag blev varsle om var att jag har sataniskt dålig kondition nu efter allt chillande med hostan.
Tog en pensionärs paus på en parkbänk utanför sjukhuset utifall.

Kl är 11 och dagen har bara börjat
Jahapp


One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0