Kaustik Kampen!

Jag har kanske världens minsta toalett.
Och sista tiden så har den graderat upp sig till världens äckligaste toalett.
Själva golvregionen och det man kan se har jag skrubbat ett flertal gånger bara för att få en ren känsla och slippa brunfläckarna som den jävuskt kliniska hyresgästen innan mig lämnade kvar utan samvete.
Ialf, sista tiden har jag knappt klarat av stanken från duschen, nästan så dörren var tvungen att vara stängd efter jag duschat för den unkna lukten var outhärdlig.
Så, idag gick jag och köpte kaustiksoda och körde en intervall med tevatten och sodan om vartannat.
Det såg rent å fint ut men jag kunde inte låta bli att vara och rota lite mer ingående.
Det jag fann var kanske det äckligaste jag rört vid.
Jag stoppade in fingrarna i röret på sidan och fick med mig på utvägen en brun sörja som man i fotfolk språk skulle kunna kalla bajs.
Jag behöver inte förklara mer.

När jag flyttade in så körde jag såklart klorinbad i hela toaletten men det slog mig aldrig att kolla efter bajs.
Nu är det rent och jag kan sova gott på natten efter det här.







pz.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0