Jag bor i skellefteå

Jag blev påmind om att jag bor i skellefteå imorse.
Klockan var väl runt 9 och det knackade på dörren, jag var halvvaken men inte så jag ville stutsa upp och öppna dörren för nån jehovas eller liknande.
Det knackade en gång till med lite mer kraft.
Sen hör jag hur nån låser upp dörren och trampar in i köket.
-Hallå! Johanna är du hemma??
-Ehhh.. jaaa jo, jag sover ..
-Du, det är bara jag (hyresvärden) ska kolla lite på köket.

Där ligger jag naken i min säng medans min hyresvärd är i mitt kök.
Det komiska är väl det där med spegeln som jag satte upp igår, total insyn i sovrummet.

Han ställde lite frågor som jag svarade på från min säng.
Det var även med nån till människa som säkert var nån lekman inom el.

Herregud va bonnigt drag det där var.
Jag bor i Skellefteå!



God morgon!





One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0