Hemma

Kom hem igår kväll med bussen.
Drog mig för att åka bussen och saknade min bil men jag måste säga att det var tok skönt att åka med bussen.
När jag väl kom hem var jag väldigt effektiv och styrde upp buisness tvättsstuga och mataffären på typ 30 minuter.
Jag var väldigt trött när jag kom hem men jag tänkte att om jag gör bort skiten snabbt så känns det inte lika jobbigt och jag får mer tid att ligga och kolla på s.a.t.s i lugn och ro.
Somnade direkt jag la mig i sängen, hade inte ens nån serie rullandes på datorn.

Vaknade inte av väckaren imorse.
Sov i sträck 12 timmar, har nog inte hänt på en evighet.
Home Sweet Home.

Ska strax springa på gymmet och vakna upp där tänkte jag.
Sen ska jag rulla över till Lina och kolla in deras nya soffa och få höra allt som hänt medans jag varit borta.
Kafferep!!
Självklart måste jag gå och kolla till Kupan och se hur det går för min affär.


Hemma.




One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0