Hallleleeluulja

Bättre natt.
Visst blev det en hel del kikande på trailerpark men mer sömn än förra natten tack och lov.
Idag är det fredag och det är sol ute.
Jag vet inte vad jag ska göra denna helg än faktiskt, men jag vet vad jag vill göra.

Evo ska komma hem från Luleå antingen idag elr imorgon och jag kan få privilegiet att hämta hem skitungen.
Hoppas på idag för då kan jag hitta på lite shanäänegans på vägen.
Har även annonserat om att jag vill ha hennes mini dammsugare så jag kan få ett rent köksgolv lättare.
Sjukt jobbigt golv att städa om man vill ha det rent på riktigt, jäkla sten springor.
Ligga på alla fyra å skrubba elr dra en elekrolux handdamsugare på 10 sekunder.. hmm, svårt val.

Har nyss fått mig frukost och ligger och lyssnar på JJ.

JJ – Let Go

JJ – Things Will Never Be The Same Again








One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0