Fiska in sommaren!

Vad jag ska hitta på imorgon, fredag, midsommar har jag funderat på ett tag.
Känner inget traditionellt pepp eller för den delen att jag måste göra nånting.
Men jag behöver göra nånting.
Var inne en sväng på att åka till Umeå och träffa upp fina människor men jag tror inte jag orkar.
Slut i kroppen och tanken på att förflytta mig nånstans utanför skellefteå känns onödigt för tillfället.
Tror att om jag väl tar mig iväg så får jag det nog trevligt på plats men jag känner inte fört längre.
Nånting jag känner för är att fiska.
Köpa ett metspö på classes, köpa mask på macken och folköl i ryggan.
Kanske skaita till krysset runt midnatt efter fisket, hälsa på arbetande Linda och äta buremål.
Deal!



One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0