Diplom!

Igår när jag stog på busshållplatsen till umeå så ringde min lillasyster.
Svag i rösten och sa att hon svimmat 4 gånger och på den ena hade hon ramlat och slagit huvudet i soffan.
Kändes ju grymt overkligt att få ett sånt samtal.
Eftersom jag skjutit på laserkvinnan redan och umeå behövde göras så började jag ringa runt till folk jag kände passade för denna uppgift.
Titta till och sköta lillasyster.
Moster svarade inte, och kusinen visste jag jobbade men ringde henne ändå.
Efter många samtal och jagande så fick jag tag i kusinen och hon ställde upp mer än gärna att ta sig ann uppgiften.
Kändes som en stor lättnad, och resan till umeå kändes bättre.

Ringde lillasyster senare på kvällen för att kolla läget.
Och då fick jag berättat att kusinen hade kommit  2 timmar tidigare från jobbet med diverse provianter från affären som en magsjuk svimfärdig stackare behöver.

Diplom utfärdas härmed till Kusinen!




One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0