Brottsofferkittet

Hade en plan att dra hem nu kl 8 men den är härmed ändrad.
Sol och Ebba kändes väldigt lockande och svårt att åka från tidigt på morgonen
Men jag kom även på att jag har ju aldrig haft tid att gå på brottsoffermyndigheten och fixa mitt skadestånd.
Eftersom personen som ska betala detta till mig inte har pengar kan man gå på BOM och ge dom en ansökan och då lägger dom ut pengar och Reetarden blir då skyldig dom istället.
Borde ha gjort detta för längesen men det är ju en sån sak som är bitter/sweet att styra.
Så det ska jag ordna idag och därmed styr jag upp och får hänga med min bäjbidawg några timmar till.
Måste bara tillägga att mina tankar går ut till folket på konvojen som fick besök av oklina israeliska soldater igår.
Har suttit hela morgonen och kolla nyheterna.
Nu kaffe med Ebbot
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0