Bad night

Var och kollade Film igår och när jag kom hem runt 22 ville hela jag somna.
La mig i sängen och slängde på trailerparkboys filmen och somnade efter ett tag.
Vaknade dock nån timme senare och så höll det på hela natten.
Frossan osv.
Jävla laser skit säger jag bara.
Så nu ligger jag i sängen och tänker ligga här och vila så länge jag vill.
Känns dock som en helt ok dag att ligga i sängen när det inte är sol ute och jag har ju faktiskt varit rätt aktiv dom senaste 2 veckorna.
Knappt varit hemma och slappa har väl inte direkt stått på schemat.

Så det blir slackerdag idag med lite inslag av passiv aktivitet.
Tänkte jag skulle gå lös på mandolinen och lära mig nåt nytt ackord.



Puss och kram mellanbarn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0