Avbokat Laserkvinnan!

Imorgon var det tänkt att jag skulle fortsätta lasra armen men jag har nu flyttat upp det en vecka.
Jag ringde laserkvinnan i helgen och berättade om den lilla ytan på tatueringen som inte läkt lika bra som resten och då tyckte hon att vi skulle vänta med besöket en sväng.
Jag känner själv att det är smart eftersom jag fortfarande har lite halsont.
Vägrar känna samma smärta som förra gången när jag var halvkrasslig, det var nog det värsta jag känt.
Så dricka te en vecka till och peppa för nästa dait med laserkvinnan.
Nåt som känns extra spännande för nästa besök är att vi ska köra andra varvet, kul kul.

Jag var som sagt snärtigast i sverige imorse med tidig uppstigning och en kondisrunda med brädan.
Men efter att ha ätit min lunch somnade jag och sov i 5 timmar.
Längtar tills jag slipper detta virus.
Längtar tills jag känner mig snärtig på alla plan.




Nu ska jag fortsätta se om True Blood och dricka te.






One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0