And it begins

Igår lasrade jag min arm och det gjorde ont.
Tidigare mönster som jag har märkt av när jag lasrat är att jag får frossan efter några dagar och luktar annorlunda.
Kroppen stöter ut skiten osv.
En annan sak är att jag drömmer obehagligt.
Har inte haft en så spännande natt inatt, därav tidigt uppstigande.
Sista drömmen var en sån dröm som kändes som att den hände i vaket tillstånd fast jag kunde inte göra nåt.
Jag låg i sängen i drömmen precis som jag låg på riktigt och 2 händer kom ut från kudden och tog tag om mitt ansikte. Jag höll bort händerna med hjälp av mina egna men det kändes väl också mindre spännande det.
Sen försökte jag skrika men det gick inte.
Fler sånt hände under natten och jag skulle lätt kunna hjälpa freddie crueger gänget med ideer till nästa film.
Nu ska jag ta lite te och möta upp morgonsolen på balkongen.
Blir buss till skellish runt 8.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0