Umeå och jag

Igår hade jag en jätte trevlig dag.
Först ut blev ett kafferep hemma hos Josefin och hennes family.
Minstingen grinade varje gång hon såg mig och Josefins familjs hund som har sommarlov hemma hos henne i sommar skällde på mig när jag bytte rum och nafsade mig i rumpan för att påvisa att jag var på fel ställe.
Men förutom det så var det som vanligt alltid lika kul att hänga hos Turesons residens.
Andra stoppet blev herr Ehrub Gas.
Häng i parken med sällskap av sol, chokladglass med brownie smulor och kaffe, underbart.
Rådhusparken är som ett måste på sommaren, saknar sånt.
Tredje ut blev hockup med herr Joakim von divine.
Möttes upp på harrys och beställde öl, kikade på peter och peter som var där och körde covers i hillabilly style.
Sen kom fina Sofie och kvällen startade.
Peter och Peter åkte hem till piteå eftersom dom ska på en liten sommar turne.
Tråkigt att snyggpeter åkte, han kunde ha stannat tycker jag.
Trion gick vidare till trädgårn där folk var peppade på öl.
Jag satt och mös i en stol med en filt runt om mig och allt kändes grymt.
Träffade massa folk jag inte träffat på länge och det kändes nästan som ett besök i en annan värld.
Den riktiga världen.
Jag hade det riktigt kul igår, tack.
Kvällen avslutades med ett sommardopp på bölesholmarna med skönt folk och 2 badgalna hundar.
Gick hem genom stan medans solen började bli morgonmys med filten virad runt min kropp som jag fick låna av trädgården. (tack trädgården, den kommer tillbaks idag)
Ett stort glas med mjölk och en kexchoklad, god natt.
Bra dag!
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0