TEDDYBEARS ikväll

Ikväll spelar teddybears och jorn på skellfestivalen och detta är faktiskt kvällen jag skulle vilja gå in.
Har aldrig sett jorn men gillar hans röst, musiken är väl inte riktigt min men jag smyg diggar.
Teddybears har jag sett för längesen, dom spelade på mitt jobb en gång och det var fett.
Men eftersom jag är rikast i västerbotten så blir det annan aktivitet.
Jag hoppas jag får leka artist imorgon och på så vis haka på in på området och ha pass.
Kolla in kvällens bästa band, Sköna april och ha klackarna i taket, hoppas.
Men om den planen går i lås vet vi på fredag.
Chefen ska styra!

Vi var och strövad igår kväll och kollade in förfesten på stan, gillar den nya möbleringen av festival området.
Dom flesta som går på festivalen vill dricka öl och träffa gamla vänner i första hand och nu är det i fokus på torget.
Musiken och mat mot vattnet.
Nu var det längesen jag betalade in mig på festivalen men hursom så gillar jag årets upplägg.
Var kul att kolla på att fulla 50 taggare som drack öl som att det inte fanns nån morgondag innan kl 22.
Semesterflaggan på topp, like it!


Nu en promenad med kringlan och en morgonkaffe.








One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0