SOL PÅ ÖN

Idag har varit en alldeles underbar dag.
Jag och Ptr har varit ute i solen hela dagen och det har varit 33 grader varmt i skellefteå idag.
Dagen spenderades mest på kungsön? eller vad den nu heter.
Köpte glass och låg i solen, så skönt.
Förbaskat tråkigt att jag inte får ha framme min arm, vilket gör att jag intar goth stile och inte kan springa i bikini.
Försökte mig på en specialare igår, bikini och en benvärmare på laser armen, men det kändes inte helt hundra.
Gjorde nästan lite ont på laserarmen så jag får helt enkelt lida hela sommaren i min bolero och bikini under.
Livet blir allt lite skönare att vara i när det är sol, varför inte flytta till spanien?!
Senare projekt.

Träffade Fin-Ida, Perry och Söt-Abbe på vägen till ön.
Har blivit alldeles för lite häng med Tjärnströmmarna i sommar.
Fick en inbjudan till en stuga i lövånger i veckan, skulle vara rätt skönt att lämna stan en sväng.

Nu ska jag äta mina plättar och vila lite innan jag drar till gymmet.




Puss och Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0