Kläng

Jag har en kläng-dag.
Känner mig ensammast i världen med en uttråkad hund vid min sida.
Var uppe rätt tidigt imorse men var alldeles för trött för det så jag fick ta en lutare på 2 timmar.
Funderar på att dra ut och gå men det tar emot då jag känner mig trött och klängig.
Hade jag slängt på Celine Dions "All by my self" så hade situationen varit intakt.
Kanske kan lura ut mig själv med att locka med en lyxshake från max som Linda introduserade för mig igår.
Den var mer än god.

Var ute i bilen med Ebba och lekte lite.
Ebba älskar ju bilen men jag har ingen bensin så jag kan inte underhålla henne med en liten tur.
Så hon fick busa i bilen medans jag slängde i lite vatten och sparkade på däcken för syns skull.
Både jag och Ebba skulle behöva nån att leka med idag, vi har tråkigt.
Nu sitter hon och tittar på mig bakom dataskärmen, andas tungt och kör med valpfejjan.
Hade hon haft en snubbe som spelade fiol i bakgrunden så hade stunden varit intakt.

Nä fan vi går väl ut.




One Love












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0