Hej hopp morgonstropp!

Festivalen i fredags var helt okej.
Först ut var AD på carlings sen Embräjsing mitt på dagen.
Skit kul att se bröderna och fin basisten spela, gillade faktiskt låtarna.
Har inte uppskattat deras musikstil innan, dom har slipat åt nåt håll, har inte annalyserat klart än.

Under dagen var det mycket fix och trix med grejjer som skulle hit och dit, till sist tog vi oss ut till JohnnyPony där vi käkade gott och drack vin.
Var rätt soltrött hela dagen så jag gick som i nån bubbla, vaknade till på kvällen och det barkade av till efterfesten på hotellet.
Min gulliga kusin kirrade biljetten så det blev en riktig Anderbygd reunion.
Tror jag inte sett tvillingarna på 13 år eller nåt, galet längesen.
Lillsystra var på plats så det var riktigt kul.

En händelserik dag.

Däckade runt 6 tiden på lördag morgon.
Sov bort hela lördagen och vaknade imorse!!
Gick upp igår kväll och drack vatten och åt lite men jag har fan sovit ett långt pass.
Skönt och märkligt på samma gång.

Idag ska jag städa, handla nå mat och träna om jag får plats.
Får finbesök senare idag och det är sol ute, blir najs.

Blev inga bilder då jag inte orkade kånka på kameran.
Ska fixa sladd till diggi kameran så blir det inge snack i framtiden.

Skellefteå festivalen får 3 solar av 5 möjliga!

Såg ett grymt snyggt band som hette Waterproof

http://www.youtube.com/watch?v=_xnU9fOTvT8&feature=player_embedded



April divine ägde ut i musikväg



Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0