Det var den här dagen det ..

När jag var i Umeå så kändes varje dag som den första.
Plötsligt hade det gått en vecka och det blev fan dags att dra in årorna för umeå för denna gång.
Tiden går väldigt fort när man har roligt.
Väl hemma kände jag att det var dags att styra upp och snärta igång för nya mål.

Idag har jag träffat nocks (som det stavas) folket och vi bestämde ganska direkt att jag hoppar på tåget.
Imorgon ska vi dra och fixa nå lampor på studentpubben osv, känns otroligt skönt att jobba lite.
Kollade in deras lokaler idag och jag blev peppad på allt som ska fixas.
Såg ideer direkt.
Men jag ska börja i snigelfart och bara glida ett tag så jag inte får skavsår i själen av onödigt slit såhär i början.
Men peppet finns och jag känner mig glad att jag tog mig ann detta.

Min rygg har ju krånglat nu under en tid så dom senaste passen jag gått på har mest gjort ont.
Men efter lite uttryckningar verkar ryggen hänga med så jag högg ett core-pass idag.
Snärt!

Vi drog och handlade mat på maxi så det finns food och även en ny patron att göra bubbelvatten på.

Har även rensat bort kläder jag inte andvänder och rensat bort diverse saker jag ska lägga ut på tradera om nån månad då det är mindre sommar och folk sitter vid datorn.
Känns genast luftigare och lättare.

Ska fortsätta med målningen jag drog igång för ett tag sen.
Har bara kunnat jobba med 4 olika färger men nu har jag styrt fler, blir intressant.
Saknar dock svart som känns nödvändig... ska ha in massa grått är det bestämt.
Jag gillar att måla just nu.

Ebba har gått med på allt mitt fix och fläng under dagen.
Nu ligger hon vid min sida och sover, lillgangstern behöver också vila ibland.
Måste fixa hennes allergi medz nu när röten dragit igång, vägrar låta henne få nån reaktion när det är fuktigt.

Kajje ringde idag och berättade att han skulle komma hit på torsdag när han då är på genomresa från happis till umeå.
Då ska vi fiska och dricka folköl.


Ja nu har jag väl fjortis fläkt här på bloggen så det räcker och blir över för en tid framöver.

Tack för idag!


http://www.nocks.se/




One Löve





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0