Darling one

Min kärlek är hemma igen.
Jag känner mig lite som en hund i tids kollen.
Ebba har varit ifrån mig några månader men det känns som att hon aldrig har åkt nu när vi hänger i skell läggan.
And thats a good thing!
Hon har blivit väldigt flockig vilket märks i praktiken att hon gärna skäller på folk som hon inte känner och känner.
Det roliga är dock att det är mer som att hon pratat väldigt högt och inte att hon skäller ut folk.
Hon skällde ut min granne igår som kom hem på sin cykel, hon fick då hälsa, nosade på hans hand och skällde lite till på ett avslappnat sätt.
Detta är då ingenting som ska uppmuntras, det är en fas, mami Johanna ska fixa.


Vi klev upp runt 11 och bestämde oss för att tvätta kläder och drog sen på affärn för att hämta mjölken.
Har busat och ätit frukost tillsammans med P3.
Idag kommer mamma på besök!



Kanelbullen är hemma







One Love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0