Besök i stugan

Efter ett misslyckat core-pass som jag fick avsbryta pga ryggsmärtor sprang jag ned till busstationen och mötte upp Jonas som kom på besök.
Ebba sjöng en sång för honom och skrek av lycka.
Skön dag igår, massa sol och promenader.
Eftersom det kliar så oliidligt på Ebbots kropp så har hon krypit på gräs och grus för att få till det bästa kliet.
Vilket resulterade i en välförtjänt dusch på kvällskvisten.
Tror jag aldrig sett henne små somna med svansen på topp medans jag duschat henne, strålarna var sköna mot hennes utslag.
Ger henne cortisontabletter så det är över på nån dag till.

Jonas bjöd på goomiddag som faktiskt tillagades i mitt kök tro det eller ej, hejja.









One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0