Bartendern

Igår hade jag en jätte kul kväll!
Var hemma hos Nicklas och hängde med sköna ren-bandet och göteborgarna.
Khoma stog på schemat men jag hoppade dom för att supporta renarna.
Dom var mest roliga att kolla på och mer begär man ju inte när man har kul.
Gillade deras trummis, måste poängteras!
Tjejtrummis och slashhår, girlpowern.

Drack inte så mycket igår men jag kände mig redigt blöt och väntade mig en baksmäll av rang.
Mår otroligt snärtigt bara lite trött.
Ska daita upp Evo och käka festivalmat på området på ett tag.
Ikväll ska jag faktiskt jobba mitt första pass i baren!
Ska bli jävulskt okristligt kul.
Jobba bar känns mer kul än jobbigt och dom få gångerna jag gjort det så har jag alltid haft kul.
Hörde en låt igår av bandet som ska spela på klubben ikväll så det blir nog bra feeling.

Ska ge Ebba massa kärlek under dagen så hon inte blir allt för cranky när hon blir solo ikväll.
Kanske är moster Evo pepp på att hänga med kringlan, hoppas!



One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0