Nu är jag tillbaka !

Jul och nyår har passerat och den har varit bra, fick klappar och en grymt rolig nyårsfest.
Vaknade på nyårsmorgon med ont i halsen och känningar på flunsan, men jag sköt på det en dag så jag kunde närvara på nyårsfirandet!

Så mina första dagar på 2010 har jag varit förkyld och snorat ca 2 liter per dag, sånt man får ta när det är 25 minus ute.

Lite uppdatering annars är väl att jag fixat en 2a i skellefteå som jag idag tackade nej till.
Fick smått panik igår när jag låg och funderade på min situation, jag vet just nu ingenting om hur min närmaste tid kommer att se ut och då är det grymt risky att skriva kontrakt.
Så nu är jag tillbaka till bostadslös men har dock några krypin ändå dit jag kan åka beroende på form, bra !!

Är grymt faccinerad av snö mängden vi har denna sesong, känns som det var många år sen dessa centimeter snö fanns på marken.
När jag var liten var drivorna min höjd gånger 2 .. och jag tror denna vinter är en sån fast jag är lite längre bara.
Dock samma pepp.

Har en inplanerad tripp till sthlm i slutet av denna månad också. Jag å Pecka ska hälsa på Mange i storstan och checka läget. Längesen jag träffade Magnus! Inte så längesen jag var i sthlm, Dylan konserten!
 Men det kan inte bli för mkt.


Har i nuläget en systemkamera, så jag ska börja ta upp lite bilder on the blogg..
Ja det var nog det jag orkade slänga ur mig denna gång, tack för mig


One Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0