Missions of shit and what not

Min röv är i Finland.
Det är kallt och min bil vill int.
Nytt batteri till fanskapet står på önskelistan och får se senare idag om det går i lås.

Fick veta igår att jag är olaglig när jag besöker grannlandet Finland.
Tydligen måste man som sjukskriven ansöka om att ta sig utanför Sverige.
Jävla noob Fk

Jag kontrade min handläggare med att:

"Du tror inte att ni har överseende med att jag faktiskt varit bostadslös sen i början av sommaren?"

Då blev hon tyst och sa med lite hemlig röst att jag inte skulle säga till nån viktig människa var jag beinner mig nu.

Jag ska klippa banden med alla skit myndigheter när jag kommer hem till bas.
Orka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0