Besviken och jävligt less

Det är jag just nu.
Och det beror mest på att jag gjort en stor missbedömning.
Folk i allmänhet är ganska tråkiga och dumma i huvudet när man är less på livet men människor man tycker om och som bryr sig om en kan göra en smula lycka om bara en uns när man är låg.
Jag är i finland och jag kan säga att jag är besviken

Jag ser fram emot att dra hem men jag hade gärna stannat längre om det inte vore så att jag känner mig illa till mods och jävligt peppad på att spy.

Imorgon åker jag och Ebba båt

Lämnar kniven

Tuut Tuuuut

One Love










Kommentarer
Postat av: Hella

Jag hade inte parkerat där!

Finland känns som ångest bara. Fast det gör iofs Sverige med. Men bättre här än där!

2010-01-18 @ 13:40:34
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: jojo

Du har så rätt min vän!

2010-01-18 @ 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0