My radio is my rescue

Alltså radion jag köpte igår på myrorna är nog det bästa jag köpt i hela mitt liv.
Ja, jag tror nästan det, om man tänker på priset, vad den ger mig och att den är förbaskat snygg där den står i fönstret, och kommer att fortsätta vara i min framtida lägenhet.

Sitter just nu och lyssnar på radio skellefteå där en äldre man pratar om vad som händer på ålderdomshemmen här i västerbotten och om en pensionär som ska göra en liten vis-turne på ställen som tex lövånger ålderdomshem och skellefteå lasarett! :) Priceless

Sen varvas snackat med gamla inslag från 60 talet, nyss var det ett inslag av en komiker från 60 talet som körde standup och gjorde en sketch om en övningskörning... jaja, det är helt underbart!

Jag har lyckats stoppa min förkylning i rätt tid.
Kände redan i förrgår en mindre utveckling av elaka bakterier i halsen.
Köpte euchinagard igår och drack 3 omgångar, gurglade även jodden från apo som jag alltid har hemma.
Hade jag inte gjort detta så hade jag inte kunnat prata idag, haft ont i sinne och hostat.
Tror träningen igår hjälpte att driva ut skit.

Ser verkligen fram emot Kåbdalis imorgon och då vill ja inte ligga hemma och hosta.


Uppdatering: Nu lyssnar jag på CAROLA "Fångad av en stormvid"
Kan nog inte beskriva hur bra jag har det med min radio


Over and Out

One Love










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0