Stuff till det nya nästet

Åkte på loppis idag och hittade mig en soffa.
Kommer bli helt sjukt mys i lägenheten.







1000 pistoler fick jag betala för denna grupp vilket jag finner helt ok, fin fin.

Sen har jag samlat ihop lite mer saker som jag ska ta med mig till mitt nya bo



Otroligt snygg tavla



Gammflarror



Köksredskap

Köksbordet. Snyggt slitet, bilden gör dock inte rättvisa, Själva bordsskivan är röd, like it

Ev så blir detta lampan till köksbordet, men jag måste se den in action innan jag bestämmer mig, otroligt snygg design på den måste jag tillägga!





Sockerbits skålen klarar man sig inte utan












Ja, jag kom hem med rätt mkt, detta var en del av allt.

Men det viktigaste som jag kom hem med var faktiskt Ebbas nya korg, tycker hon med!



På fredag flyttar jag vi!


One Love


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0